Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #16203 Re: Re: Re: Re:

24.06.2013 15:33

#16196: fundis - Re: Re: Re: Jumalan itsensä sukupuoli...

Radio Dein ja Kirkon tutkimuskeskuksen kysely ev.lut kirkon työntekijöille paljastaa, että jotain (tai melkein kaikki) on mielestäni todella pahasti pielessä. Itse ajattelen, että pappiskoulutus on täysin pielessä. Siitä seuraa automaattisesti, että se heijastuu kaikkeen toimintaan, asenteisiin ja arvoihin. Lopputuloksena näyttäisi olevan, että kirkon henkilökunta uskoo vain virka-ajallaan ja viran puolesta (Tilaston perusteella ei siis todellakaan aina sitäkään). Siis, esikuvansa Jeesuksen täydellinen vastakohta. Joidenkin kirkon henkilökuntaan kuuluvien osalta ei liene kyseessä uskossa oleminen laisinkaan. On myös muistettava, että jos etsii täydellistä seurakuntaa ja sellaisen löytää; se ei ole enää täydellinen kun minä sinne menen. Olen kuullut, että papitkin ovat ihmisiä. Kyllä meidän on syytä pyytää Jumalalta, että hän antaisi Pyhän Henkensä valaisemaan, johtamaan ja antamaaan ymmärrystä. Raamatusta sitä totuutta tulisi etsiä jatkossa.