Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

sitä samaa
Vieras

/ #377

25.03.2011 14:37

Ovatko toimenpiteet, eimerkiksi purkurahojen saaminen ja petossyyte tms. johtaneet vielä kenelläkään mihinkään käytännön tulokseen? Minulle Anna ilmoitti että purku on mahdollinen, mutta seuraako siitä vain vuosien uusi odotus. Todennäköisesti. Korvaavia ilmaishuutoja on ns. "tililläni" yhä, viimeksi tänään s-postiin tuli ilmoitus että nyt äkkiä näine huutoineni hienoja tuotteita voittamaan. Jotkut nimimerkit näyttävät jaksavan jatkuvasti huutaa; saako heistä joku voittojaan? Epäilen täysin. Yksikantaan näyttää, että kenellekään ei lähetetä mitään, vaikka joku toisin näissä kommenteissa on väittänyt. Itse olen odottanut vuoden, enkä ole tänä aikana saanut yhtään järkivastausta kyselyihin, puhumattakaan että pieninkään tuote voittojeni melkoisesta määrästä olisi tullut minulle asti. Kysymyksessä näyttää olevan vain nettiajan pöyhkeä röyhkeä rikostoiminta ja sen selvittämiseen vaadittaisiin järeitä toimia. Niinpä sitten niin, mikäpä tässä olen toimia peräämään, kun soppaan lakiteitse tarttuminen tuntuu minusta kuin roskakasaa tonkisi, vastenmielistä vastenmielisempää. Järkyttävää, että fiksuhuutolaiset herhiläiset kehtaavat alentua tällaiseen härskiyteen, ja että yhteiskunta sen sallii. Täytyneehän rosvoamisen olla jo melko yleisesti tiedossa,
edmond