Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #14957 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hyvä adressi

04.06.2013 11:50

#14943: sama kuin eilenkin tähän aikaan - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hyvä adressi

Niin niin, mitäs tuohon oikeastaan sanois, niin oli riisuvasti pähkinänkuoressa sanottu. Ihminen on ite vastuussa elämästään ja kokemuksistaan. Sakramentit ja jakeet auttavat unohtamaan kivuliaat asiat, ikään kuin olis suihkussa käynyt möngittyään mudassa. Ehkäpä jokainen tarvii kuraa tajutakseen puhtauden. Mietin vain kun tuossa selailin kirjoituksia että kovin innolla olet kirjoitellut ja sulla riittää tuota ohjetta moneen lähtöön, että kuinka voit sanoa ymmärtämättömyyttäsi rikkonut jonkun. Tuolla aiemmin kehuskelit kuinka paaduit kun oli joku vähemmistöön kuuluvan kanssa suhe ja sitten vaihdoitkin parempaan. Vai onko se niin että sellasella syntisellä ihmisellä ei ole tunteita tai vaikka oiskin niin sitä saa tahalleen satuttaa kun ite on Jeesuksen oma? Mä aattelin nyt kans ottaa sellasen ylivallan mun kumppanista. Mä suosittelen sen kans kääntymään jottei tule ristiriitoja.