Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #14409 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kysymys

25.05.2013 16:49

#14403: martta - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kysymys

Olisko parempi,  että olisin hiljaa?

En kuitenkaan omia kipujani ja tuntojani  tässä levittele.  Ne on hoidettu.  Eikä niitä ole kukaan ihminen hoitanut. Ainoa asia miksi teen sen,  on toisten  tähden.

Sinä olet ihminen,  joka tahdot seistä toisten rinnalla tässä kohden. Ja se on Jeesuksen mielen mukainen teko.  Siihen on varmaan vaikuttanut kaikki se,  mitä olet itse kokenut ihmisten taholta.                  Mutta anna anteeksi se,  että .... tuntuu mahdottoman vaikealta sanoa  tätä:

Tulkitset minua täysin väärin.   Jos oma napa olisi tärkein,  vieläkö tässä olisin ihmisiä kiusaamassa.  Mutta mikään muu ei auta ,  kuin totuuden kohtaaminen.  Uskon,  että syvimmiltään jokainen tietää oikean ja väärän.  Viimeistään elämän kriittisinä hetkinä se iskee tajuntaan kuin salama!   Minä en ota omalletunnolleni sitä,  etten ole ilmaissut tämän asian iankaikkisia seurauksia.  Laita mittasuhteet puntariin !   Ajattele mistä kannattaa maksaa iankaikkinen hinta.

On heitä,  joilla ei näissä asioissa tunnut pienintäkään ristiriitaa.   En yrittäkkään puhua heille.  Jumala puhuu,  jos puhuu,  omalla tavallaan.  Kerran nämä asiat on kuitenkin kohdattava.   Et itsekkään vastuuntuntoisena ihmisenä  kehottaisi laittamaan päätä pensaaseen ,  vai kehoittaisitko?    Ihmistä ei tapa ahdistuminen.  Paatuminen tappaa ja jos ei ole toivoa,  se tappaa. Mutta toivo on !

Ja  toivo on persoona,  Hän kykenee auttamaan!

Vaikka tähän on mahdoton uskoa etukäteen,   se silta silti kantaa. Sille,  jolle asiat nyt ovat polttavina,  tahdon rohkaista, -   tiedän että täällä moni rukoilee Sinunkin puolestasi.   Älä pelkää,  usko ainoastaan!    Mutta etsi luotettavan oloinen seurakunta,  äläkä pety,  jos kaikki eivät asiaasi tunne,  tai osaa käsitellä silkkihansikkain,  ihmiset ovat uskovinakin vajavaisia.

Mutta Jumalan ja Jeesuksen tykönä on paras tukiasema.  Se on varma kotisatama.  Ja oma konkreettinen  kotisi saa varmasti olla tällainen siunauksen paikka,  jossa saat iloiten elää hänen läsnäolossaan..  Siellä aina hyväksytään Sinut rakkaana lapsena,  Rakastettuna. Ja tässä rakkaudessa saa kasvaa täyteen miehuuteen ja naiseuteen.

Voi hyvin yksinkertaisin askelin lähteä,  pyytää pieniä asioita,  - auta tässä,  johdata minua. Jne. Minä annan kaiken Sinun käsiisi.

Ehkä tuli nyt kaanaankielellä,  muttei jaksa loputtomasti tätä ilmaisuaan miettiä.  Morjens !