Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #14268 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ERe:

24.05.2013 10:15

#14247: p. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: ERe:

"Minulla ei ole mitään sisäistä tarvetta niitä jakaa.  Mieluummin kulkisin aivan muulla alueella.    Mutta sen olen ollut velkaa muille,  minkä olen kertonut."

En tiedä mitä olet kertonut ja kenelle olet velkaa mitä ja ennen kaikkea minkä vuoksi. Koet ilmeisesti olevasi satutettu. Ihminen on kokemuksiensa summa ja jos katkeransuloista kokemusta sävyttää uskolla, voi siitä tulla ympäristölle haaste. Täällä kommenttien taso menee laidasta laitaan ja ehkä muutaman hyväntahtoisen keskusteluyritykset hautautuvat kiihkon alle. Itse en halua kuluttaa energiaani hedelmättömään keskusteluun. Näin usein käy erityisesti kun on kyse dogmisista näkökannoista. Omaa kipua sysätään muiden käsiteltäväksi ehdottomuudella. Elämä on sattumista mutta myös iloja. Minäkin olen saanut siipeeni todella pahasti. Nuolen haavoja edelleenkin, itsekseni. Yritän sitä kautta käyttää sen voiman omaan laajentumiseeni sen sijaan että päättäisin mikä on hyväksi muille. Jumalsuhde/ihmissuhteet/rakkaussuhteet/arvot ovat niin paljon enemmän kuin mitä pinta näyttää tai kirjan tulkinnat kertovat. Myös niitten kipujen kautta ymmärrän miltä tuntuu kun näennäisen erilaisuuden vuoksi saa kuonoonsa.

Kaikilla on oikeus rakkauteen myös vähemmistöillä.