Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

fundis

/ #13920 Re: Jouko Piho Karjalan palauttamisesta

20.05.2013 06:59

#13886: - Jouko Piho Karjalan palauttamisesta

’’Uskon, että ennen kuin näihin tämän aikakauden viimeisiin vuosiin päästään, niin sitä ennen maailma käy läpi Kolmannen maailmansodan, Googin sodan eli Venäjän hyökkäyksen liittolaisineen Israeliin, monia luonnonkatastrofeja ja globaalin nälänhädän. ’’

--Nämä profetian osat ovat Raamatun mukaisia ja siis varmasti myös tapahtuvat. Tosin Raamattu ei puhu Venäjästä vaan ’pohjoisesta maasta’.

’’Suomen kohdalla tapahtuu Suomen osittainen miehitys, miehityksestä vapautuminen ja menetettyjen alueiden, kuten Karjalan, Petsamon ja Salla-Kuusamon, liittäminen takaisin Suomeen. Myös Aunuksen ja Vienan Karjala tulevat osaksi Suomea.’’

--Venäjä uhkaa Suomea, mutta sitä ei päästetä tulemaan Suomen puolelle.

Muiden osien kuin Karjalan takaisinliittämisestä en tiedä.

’’Jos yllä olevan sanoman viesti siitä, että Venäjä ei liity Antikristuksen Pedon merkki -systeemiin pitää paikkansa, niin

silloin vaikuttaisi Suomen osalta sellainen vaihtoehto paremmalta, että Suomi eroaa Euroopan Unionista ja on

enemmänkin Venäjän vaikutuspiirissä, jotta Suomi ei tulisi osaksi Antikristuksen imperiumia, jossa sen valtaryhmittymän johtajaa on palvottava jumalana. Mitä ilmeisemmin vastaavaa palvontapakkoa ei olisi Venäjän suojeluksessa, jossa todennäköisesti kunnioitettaisiin kristinuskon Jumalaa ortodoksiuskonnon voimakkaan vaikutuksen takia.’’

--Omituinen päätelmä ja ihmisviisautta: Antautuisimmeko veli Venäjän syliin, kun Herra itse on taistellut Suomen puolella itsenäisyydestä taisteltaessa. Suosittelisitko Israelille turvautumista Venäjään, jotta se pääsisi irti arabiuhkaajistaan? Ajatus Suomesta on yhtä absurdi.

’’Tilanne voisi olla Suomelle vähän samantapainen kuin olo Venäjän autonomisena suurruhtinaskuntana, mikä oli loppujen lopuksi Suomelle siunaukseksi, koska juuri autonomian aika loi Suomessa edellytykset kansalliselle heräämiselle ja lopulta itsenäisyyden toteutumiselle."

--Se mikä oli siunaukseksi joskus, ei välttämättä olisi enää kovin siunauksellista. Ajattelepa vaikka nyky Venäjän suhtautumista oikeaan hengellisyyteen; vain ortodoksisen kirkon oppi kuvien palvomisineen on tarpeeksi vaaratonta vallanpitäjille. Vähemmän väärä oppi ei ole yhtään parempi, kuin täysin väärä.

Koko profetiaa leimaa pelon ja kompromissien henki.

Suomi joutuu kyllä nöyrtymään uhan, pelon ja ahdistuksen alla. Sen jälkeen tulee herätys ja Herra kirkastaa itsensä Suomelle ja koko maailmalle.