Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #13886 Jouko Piho Karjalan palauttamisesta

19.05.2013 18:12

Aina on ollut kateellisia henkilöitä ja eksyttäjiä, jotka ovat puhuneet oikeita profettoja vastaan. Niin on näilläkin sivuilla. Jouko Pihon profetiat ovat kaikki toteutuneet, niin tämä Karjalan palautuksen profetiakin:

"Jouko Pihon loppukommentit 15.4.2009

Tällä hetkellä me emme elä vielä näitä viimeisiä 10 ½ vuoden aikoja. Kaikkihan alkaa siitä, että alkaa muodostua jonkinlainen maailmanhallitus, jota ei vielä ole, mutta josta jo puhutaan.

Uskon, että ennen kuin näihin tämän aikakauden viimeisiin vuosiin päästään, niin sitä ennen maailma käy läpi Kolmannen maailmansodan, Googin sodan eli Venäjän hyökkäyksen liittolaisineen Israeliin, monia luonnonkatastrofeja ja globaalin nälänhädän. Suomen kohdalla tapahtuu Suomen osittainen miehitys, miehityksestä vapautuminen ja menetettyjen alueiden, kuten Karjalan, Petsamon ja Salla-Kuusamon, liittäminen takaisin Suomeen. Myös Aunuksen ja Vienan Karjala tulevat osaksi Suomea.

Jos yllä olevan sanoman viesti siitä, että Venäjä ei liity Antikristuksen Pedon merkki -systeemiin pitää paikkansa, niin
silloin vaikuttaisi Suomen osalta sellainen vaihtoehto paremmalta, että Suomi eroaa Euroopan Unionista ja on
enemmänkin Venäjän vaikutuspiirissä, jotta Suomi ei tulisi osaksi Antikristuksen imperiumia, jossa sen valtaryhmittymän johtajaa on palvottava jumalana. Mitä ilmeisemmin vastaavaa palvontapakkoa ei olisi Venäjän suojeluksessa, jossa todennäköisesti kunnioitettaisiin kristinuskon Jumalaa ortodoksiuskonnon voimakkaan vaikutuksen takia.

Tilanne voisi olla Suomelle vähän samantapainen kuin olo Venäjän autonomisena suurruhtinaskuntana, mikä oli loppujen lopuksi Suomelle siunaukseksi, koska juuri autonomian aika loi Suomessa edellytykset kansalliselle heräämiselle ja lopulta itsenäisyyden toteutumiselle."