Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Virgo92

/ #13671 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Arvoisa ´vieras´...

16.05.2013 08:29

#13662:Re: Re: Re: Re: Re: Arvoisa ´vieras´...

Kiitän vastauksestasi, hyvä ´Stadin kundi´!  Omista vaiheistasi kertoessasi kirjallinen tyylisi on selvästi jäntevöitynyt, loppulauseessa se olikin  jo lähellä suomalaista lyriikkaa ja sen perinteitä... Osaan arvostaa perinteitä ja vanhempia sukupolvia, niiden ihan ns. tavallisia arkipäivän  ihmisiä aina silloin kun näen ,että siihen on aihetta. Pitkää elämää ja sen vuosikymmeniä (...joiden aikana ei  esim. ole tehty pahaa muille )Elävää kokemusta menneestä ajasta keskuudessamme.Huumorintajuakin . Sitä Sinulla tuntuu olevan , sellaista hiljaista myhäilevää  elämänasennetta. ( ehkä olet perinyt sitä äidiltäsi -arvelen näin ,koska ´vastuuhan siirtyy kuulijalle´).Luontoarvot ovat Sinulle läheisiä ja ilmeisesti tärkeitäkin ja hyvä näin .Ne jos mitkä uudistavat ihmistä ja auttavat kestämään monenmoista. Vaikutat , kahdella sanalla sanoen sympaattiselta ja elämän monimuotoisuutta ja monenkirjavuuttakin ymmärtävältä herrasmieheltä ja henkilöltä, jolle minä ja kumppanini voimme ja haluamme toivottaa hyvää, onnellista ja kaunista kesää lintusaarellanne ja muutenkin elämäntäyteistä elämää !