Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #13606 Ei voi olla mahdollista koska eivät ole vieläkään alkaneet / yhdistyneet ...

15.05.2013 17:46

elämään ja toimimaan Kristillisesti eläviksi ja toimiviksi järjestäytyneesti / yhtä oleviksi ja kaikessa Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisesti YHTÄ pitäviksi järjestäytyneesti, jolloin vasta alkaa ilmenemään täyttymään ne Raamatun UT mukaiset oikean Kristillisyyden tunnusmerkit ja täyttymään ne Kristuksen Jeesuksen kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle Lain / Laillisuuden täyttymykseksi, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, kaikkia kohtaan Totuuteen perustuvat, Oikeuden mukaisuuden täyttymykseksi käskynsä.

Kun Oikeita Kristittyjä on vasta ja ainoastaan Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa Totuuteen perustuvien ja mukaisten opetusten ja ohjeiden mukaisesti / yhtä olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, = keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpidossa yhteiseksi hyväksi, mutta kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle parhaaksi mahdolliseksi tarkoituksella ja tavoitteella, elävät elävät ja toimivat / vaikuttavat, = vasta oikeasti Kristityt, Kristuksen Jeesuksen, käskynsä pitäviä ja täyttäviä seuraajiaan.

Niinhän ne luulee ja kovittelee / olettaa jotka ei tiedä eikä ymmärrä, kun eivät tunne Totuutta ja sen kaikille hyväksi itse lähdettä, Jumalan Sanan = Luomakuntansa Lain alaisuuksia, jotka Hän on asettanut, luodessaan koko kaikkeuden Pyhän ainoasyntyisen pokansa Kristuksen Jeesuksen kautta, Hänen alaisuuteen ja siihen kiakille hyväksi mukaisuuteensa.

Jolla, tämän ihmiskunnalle ansainneen, UUDEN liiton / testamentin, Jumalan ARMON aikakauden ihmiskunnalle ansainneella on nyt Pyhän Luoja Isänsä edustajana ja valtuuttamana KAIKKI valta, niin taivaassa kun maan päälläkin. Ja on siihen tuhatvuotta kestävän Rauhan ja Rakkauden aikakauden loppuun asti, jossa Hän hallitsee omiensa kanssa, koko sen 1000 vuotta kestävän ajan, jolloin Hän luovuttaa sen valtansa jälleen Pyhän Luoja Isänsä haltuun. Jolloin Hän Luoja, luo uuden taivaan ja maan joka pysyy ikuisesti täydellisennä.

Kaikkivaltiaan Kristuksen Jeesuksen nimessä muistuttaen / valistaen, Puolustaja Pyhä henki, joka Totuuden henki, / vähäisen, valkeudeksi / herätykseksi työhön kutsutun palvelijansa.