Ahlmanin maitobaaria uhkaa sulkeminen

suoramyynti kuntoon
Vieras

/ #102 Hienoa kuluttajat

07.03.2011 23:10

Olen itse lampuri ja huomannut tämän elintarvike ketjun sekavuuden.Myös lihapuolella on sama ongelma, suoraan tilalta ostohalukkuuta olisi valtavasti.Lainsäädäntö vain estää kuluttajaa tekemästä mieleisiään ostopäätöksiä.Olen ilolla pannut merkille tämän maidon souramyynnin halukkuuden kuluttajien keskuudessa.Olkaa todella aktiivisia ja osoittakaa päättäjille se tosiasia,että teilläkin on hygieenia asiat hallussa ja pystytte arvioimaan mistä ruokanne ostatte.Kun näin olette valmiit ottamaan vastuuta yhdessä viljelijöiden kanssa,niin nostetaan tämä asia vaaliasiaksi ja vaaditaan jokaiselta ehdokkaalta mielipide koko suomessa,mitä mieltä he ovat kuluttajan ja tuottajan välisestä kahden keskisestä kaupankäynnistä.Virkamiehetkin on saatavaa ymmärtämään asian vakavuus.Pitää myös muistaa,että mikään laki ei ole kiveen isketty,niitä pitää voida tarvittaessa muuttaa ja muutoksen aika on nyt. Kuluttajat olkaa kovana ja pankaa iso remmi päälle ja näyttäkää voimenne päättäjille, me viljelijät olemme taatusti mukana yhteisessä veneessä,jota molemmat haluamme eteenpäin soutaa.Näin soutaen saamme kunnollisen yhteistyön ja yhteenkuuluvuuden tunteen kaupunkien ja maaseutujen välille.
Mottoni on,virkamiehet eivät yksinään päätä,vaan yhdessä meidän kanssa toistemme näkemyksiä arvostaen ja pidetään siitä kiinni.