Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #12775 Re: Re: Dosentti Ahviota lapsettaa

05.05.2013 15:31

#12773: veritas - Re: Dosentti Ahviota lapsettaa

Jos minä olisin pesukoneen "luoja", olisin kyllä äärimmäisen vihainen siitä, että joku ryhmittymä alkaisi väittää, että he tietävät minun pesukoneistani kaiken sekä sanelisi noin vain muille omaa pesukoneen käyttö -oppiaan ihan minun lupaani kyselemättä. Pahinta olisi, jos joku julkaisisi jotain täyttä sontaa pesukoneista ja väittäisi, että pesukoneen luoja (eli minä) on tässä hänen takanaan ja hän puhuu suoraan minun puolestani. Jos joku haluaisi kaataa minun luomaani pesukoneeseen rikkihappoa, niin olkoon hyvä ja kysyköön suoraan minulta, ei keneltäkään muulta.

Vaikken itse ole uskonnollinen, niin väitän, että kukaan ei voi tehdä tässä maailmassa mitään Jumalan puolesta, eikä kukaan voi sanella muille, mikä Jumalalle kelpaa ja mikä ei ja miten raamattua tulkitaan silloin kun sitä tulkitaan oikein. Raamatussa sanotaan, että Jumalan ja uskovan välillä on vain yksi välimies: ihminen Jeesus Kristus. Niinpä yhdenkään toisen ihmisen mielipiteitä, tuomiota tai hyväksyntää ei uskon asioissa tarvita. Se on jokaisen henkilökohtainen asia.