Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #12648 kiitos

04.05.2013 19:11

Kiitän myötätunnosta joita sain osakseni.täällä olen saanut osakseni myös varsin rajuja herjauksia.Mielestäni keskustelu on täällä ollut pääasiassa hyvää.Mutta sitten on ollut niitä joitain häirikköjä jotka ovat asiattomilla kommenteillaan pilanneet hyvän keskustelun.Voi olla että itseltänikin on päässyt jonkinlainen sammakon poikanen jonkin kerran mutta ainakaan en ole solvannut enkä herjanut ketään.Minusta se on tärkeintä asiallisessa keskustelussa.Kaikkien ihmisten tulisi pyrkiä ymmärtämään toisiaan paremmin. Emme ehkä saa ketään käännytettyä omalle puolelemme mutta jos opimme kuitenkin ymmärtämään toisiamme paremmin niin keskustelu on kannattanut. Keskinäinen ymmärrys on askel parempaan maailmaan.Ymmärrys ei merkitse samaa kuin hyväksyntä.Sanottakoon että asperger vaikuttaa osittain ajatteluuni mutta se ei ole ainoa tekijä.Minulla on sama arvopohja kuin muillakin kristilisdemokraateilla mutta sovellan niitä asperger tavalla. Nöin minulle ei ollut mikään ongelma äänestää Haavistoa koska minusta hänen homoutensa ei liittynyt mitenkään hänen presidenttiehdokkuuteensa.Olen kuullut muuten joidenkin väittäneen että aspergereissa olisi prosentuaalisesti enemmän homoseksuaaleja kuin muissa,mutta mitään tutkimustietoa asiasta ei ole.Jumala tietää parhaiten .Ainakin mieltymyksemme poikkeavat muistaja suurin osa homosta on normaalimpia kuin allekirjoittanut. pstietokoneessani on jotain häikkää mikä vaikuttaa oikeinkirjoitukseen kosketushäiriö