Ehdoton vankeusrangaistus lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Vieras

/ #214

24.04.2013 08:34

Edelliselle:
Perheeni on kokenut ja kokevat sekä he jotka näkevät minua, osa heistä on joutunut pahempaakin näkemään,oireitteni vuoksi. Kunpa kehtaisin kirjoittaa tänne... Minä en ole raukkis enkä heikko. Voiko yrittäjä olla heikko? Myöskin, kun tietäisit alani. Kuvittele huippu-urheilijaa, joka joutuu pyörätuoliin. Minä olin kova urheilemaan. Kahden vuoden aikana olen kaksi kertaa päässyt lenkille joka on 1km ja ennen puolta matkaa jo on niin että hampaat irvessä saa pakottaa liikkumaan, tiedätkö miten kovaa on joutua olemaan tekemättä? Harhojen ja muiden oireiden(en millään kykene niitä kirjoittamaan) kanssa elää. Kauppa,josta vaatteita ostan on siten ettei tarvitse pitkästi kävellä. Ruokakaupassa todella harvoin enkä koskaan yksin. En pysty paljon kerralla keskittyä,kun sekaisin täysin menee ja lisä oireita. Kaupassa käynti mieheni kanssa venyy, oireitteni hidastaessa. Ihminen pakenee asioita joita tapahtunut, minulla oli moninaisia ja monella tavalla "pakenin", yksi oli järjetön tekeminen/urheilu ja näin rikkoi kehoni. Tuli täydellinen stoppi,todella. Oli ikäänkuin halvauksia,en kyennyt liikkua mihinkään,en ympäristöä ymmärtänyt olevan.  Hengissä piti yrittää pysytellä, lääkärin käskyn mukaan. Usein minua mieheni yritti auttaa,tajuttomuuksia,tajuttomuuden eri asteita,kamalia harhoja. Kävelyssä,ihmisissä,esineissä,kaikkialla muuttuvat,en kerro miten. ym ym....Häpeä,pelko joka iskostuu näistä "asioista", on kovaa. Tästäkin kirjoituksesta tulee (kuten yleensä) jotain lisä oireita. Mietin kyllä lähetänkö.. Koetan ajatella muita. Joka päivä teen niin paljon paranemisen eteen kuin suinkin. Kammottaa ajateis,ettänäin olisi loppuiän. Lapset toivovat, että tänä kesänä voisin heidän kanssaan jotain tehdä.
Vaikka en tämän enempää oireista,joka on todellakin sellainen litania ettei kukaan sellainen ihminen, joka ei ole täysin perillä näistä oireista, ei kykene tietämään. tiedän että onneksi on heitä,joilla nämä"asiat" rajoittuvat kopelointiin tms,mutta sekään ei ole niin selvää kun eri-iässä tapahtuu lapselle eri asioita näistä.
Silti, olipa traumat erilaisista hyväksikäytöistä(sattuu ja lujaa)minkälaisia vain, vankeus joka siitä pitäisi tulla täytyy olla ehdoton.

Jäljet jää kaikista hyväksikäytöistä, kullakin omanlaisena.

Tätä tekstiä korjailin paljon,jotta olisi luettavaa. Kirjoittamisessa meni 2,10h.