Ehdoton vankeusrangaistus lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Vieras

/ #211

24.04.2013 04:54

Rikosilmoituksesta poliisien katsottua, käy ilmi rikokset. Tuo saisi riittää julkiseen rekisteriin. Uhrin vaikea päästä edes rikosilmoituksia tekemään sati hankkia asianajajaa, ainakin tässä kunnossa mitä itse ollut. Olin aktiivi urheilija,yrittäjä. Oireet paheni,paheni,paheni, kunnes olin kivuista siten etten itse voinutktseä koskea eikä kukaan minuun. Vaatteiden laitto ei voinut, kun kipu paheni entisestään. Kipujen takia olin tiedoton muusta ympärilläni tapahtuvasta. En kyennyt kuin yrittää kestää kivut. Harhoja monenlaisia paljon.. Nyt paljon vahvoja hermokipulääkkeitä, jotka vähän pehmittää jatkuvana olevia kipuja. Usealla unilääkkeellä nukummn 6tuntia. N. 4h päivässä kykenen tekemän jotain. Kuten tuttavat sanovat, sisukkuuteni on onneni.
Ei työkyvyttömyyseläkkeellä olossa ole hurraamista. Näistä päivistä en juuri muista. Pelottavaa se, kun sivupersoonat touhuavat itsekseen enkä niist tiedä. Eikä tässä likikään kaikki. Ei tohdi kirjoittaa..ja hulluhan en ole. Olin kympin oppilas, olisin voinut vaikka mitä, traumat on aiheuttanut nämä. Muistankohan tätäkään viestiä...