Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #11007 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

21.04.2013 20:34

#11002: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

No hyvä kun et jäänyt väärään luuloon. Lähiomaiseni tekee saattotyötä ja kun tiedän, kuinka hienovarainen siinä täytyy olla ja kuinka raskas työ se on, suutuin, kun joku "hihhuli" menee ajattelemattomuuttaan käskemään vaihtaa ammattia.

Olin aina uskonut, että ihmiset ovat pohjimmiltaan hyviä ja olin aina uskonut, että asiallisesti puhumalla ja ketään loukkaamatta saa asiallista kohtelua myös itselleen. Mutta tämä keskusteluketju on saanut minut ihan uudella tavalla ajattelemaan sitä, miten pahoja ihmiset voivat olla. Ironista, että moneen, moneen vuoteen edes netissä kohtaamistani ihmisistä pahimmat olen "tavannut" täällä ja he kutsuvat itseään kristityiksi. Olen itsekin saanut aika paljon jaskaa täällä niskaan ja sen vielä kestän, mutta tuo toisen ammattitaidon mitätöiminen (erit. tuollaisen ammatin) jonkun uskonkysymyksen takia sai sitten minutkin ylittämään kaikki sovinnaisuuden rajat.