Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Päivi

/ #10937 Re:

21.04.2013 08:51

#10933: p. -

Liikettä luutuneille                                                                                                                                                                                   luille !                                                                                                                                                                                                                     Jumalan nainen - naarasleijona:  Suzette Hatting

Get out of your country !    Lähde mukavuusalueeltasi!

Seinäjokiareena 2012

( Kiitos Fundis!  oletko seurannut Kuningaskunnan Paluu- sarjaa?                                                                                                                      liittyy aihepiiriin )