Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

/ #9861 Re: Luonne-erot ovat luonne-eroja

14.04.2013 20:27

#9825: - Luonne-erot ovat luonne-eroja

" Missä olen sinua loukannut ? Näetkö oman tulkintasi meistä; eikö se kohdistu samoin sinuunkin."

 

Minun loukkantumiseni tässä on sivuasia. Monia täällä puolustamiani ihmisiä ja heidän oikeuksiaan täällä vaahtoaminen kyllä loukkaa. Ihmisen haukkuminen pedofiiliksi on todella törkeä kunnianloukkaus ja ihmisryhmän sellaiseksi nimeäminen vihapuhetta.

Ja näen kyllä selkeän eron siinä, miten kiihkouskovaisten käytöksestä täällä kirjoitan verrattuna siihen, mitä he täällä huutelevat. Jälkimmäisen ryhmän jatkuva haluttomus ratkaisuihin tiedon ja sen sijasta sokean uskon perusteella on täällä lukemattomat kerrat todettu. Jankutetaan kerta toisensa jälkeen pedofilia- ja muita väitteitä, jotka joku on pari viestiä aiemmin tieteellisiin tutkimuksiin perustuen kumonnut. Samanlaista sitkeää tietämättömyyttä esiintyy esim. Sodoma ja Gomorra -tulkinnoissa, joita eräät pitävät täällä voimallisimpana lyömäaseenaan.

Suorasuu olen minäkin, vaikka sanamuodot tuppaavat olemaan joskus koukeroisia. Suorasuisuus ei kuitenkaan pitäisi tarkoittaa sitä, että perustaa sanomisensa vain luuloihin ja uskomuksiin eikä vaivaudu ottamaan asioista ihan oikeasti selvää.