Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Joksa Sotkamosta

/ #9380 Miksi ihmisiä on kahta sukupuolta,tekikö Luoja virheen

13.04.2013 07:57

Kun ajattelee täällä käytävää keskustelua tuntuu siltä että moni syyttää Jumalaa,kun tällainen härdelli on aikaan saatu.Olisiko ihminen pitänyt rakentaa niin että se voisi yksinään lisääntyä,ettei tarvitsisi ketään muuta,olisiko oikea sana yksineuvoinen.En lähde syyttelemmään ketään,itse olen kaksineuvoinen,Jumalan kiitos,en ymmärä mitä homo-lesbo ihmisen sielunelämässä ajatellaan ja tunnetaan,myötätuntoni heille,mutta en anna hyväksyntääni asialle josta Jumala Raamatussa on varoittanut ankarasti.Tämä asia on pullahtanut kaikille frameille,tuntuu että kyseessä olisi maailman tärkein asia,kristinopissani opetettiin muistaakseni,näin"Ihmisen tärkein , kallein asia on oppia tuntemaan Jeesus Kristus ja päästä hänen opetuslapsekseen"näin ulkomuistista rippikoulussa omaksuttu vuodelta 1964.Moni asia on muuttunut sen jälkeen tässä maailmassa ja tulee muuttumaan.Toinen asia jonka olen ymmärtänyt "Jumala on Rakkaus,Hän on muutumaton,Hän on Luonut tämän mailman, kaiken näkyvän ja näkymättömän Jeesuksen Kristuksen kautta.Myöskin kaikella on Jumalallinen järjestys,luonnon lait kuin elämän lait,kaikella on tarkoituksensa joita ihmisen ei ole hyvä lähteä muuttamaan tai edes yrittää sellaista,siitä ei hyvä seuraa loppupeleissä.Jumalan armoa ja siunausta sinulle tämän lukija.