Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #7458 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kysymyksiä

07.04.2013 17:56

#7367: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kysymyksiä

Kristillisdemokraattina sanoisin että meitä on monenlaisia.osalle tämä kysymys on erittäin tärkeä joilekin kutenminulle seeiole niitä maailman tärkeimpiä.Itse olin halukas nostamaan kynnyskysymkseksi vaalijärjestelmän.Väittelin paljon puoluetovereiden kanssa siitä mikä on tärkein kysymys monille se oli sukupuolineutraali avioliitto minulle vaalijärjestelmä joilekin se oli taas joku muu esimEWM. Oli kuitenkin yksi syy miksi suurin osa piti tätä kynnyskysymyksenä.Nimittäin meidän uskottavuutemme olisi kärsinyt pahasti jos olisimme hyväksyneet sukupuolineutraalin avioliittolain hallitusohjelmaan.Eräs puoluetoverini joka muuten oli itse homoseksuaali sanoi näin "kannatan vilpittömästi tätä sukupuolineutraalia avioliitolakia koska olisi hienoa päästä naimisiin.silti ole sitä mieltä että emme voi osallistua hallitukseen jos tämä sukupuolieutr avioliittolaki on hallitusohjelmassa menettämättä USKOTTAVUUTTAMME" .

ps moni saattaa ihmetellä miksi roikun täällä vaikkei asia olekaan minulle poliittisesti niin tärkeä.Vastaus on että tykkään käydä keskustelua ihmisten kanssa