Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #7425 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kysymyksiä

07.04.2013 17:20

#7414: vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KysymyksiäOlen samaa mieltä kanssasi. Allekirjoittaneet eivät ole tienneet mihinkä ovat allekirjoittaneet ja mitä ovat tehneet. Epäilen vääryydellä tehtyä adressia. Kadullahan voi kuka vain nimensä epäselvästi kirjoittaa, kun pyytää nimmaria. En usko adressin todenperäisyyteen. Sellainen adressi on mitätöitävä ja on mitätön. Ei se adressi kelpaa, turhaan keksivät ihmisten nimiä sinne, joita ei ehkä ilmeisesti ole olemassakaan, nimiä joista kukaan ei saa selvää. REHELLISYYTTÄ!  

Kylläpä ihminen voi olla harhojensa vallassa :D jos puhut tasa-arvoista avioliittolakia ajavasta kansalais-aloitteesta, niin kyllä ihmiset tietävät, mitä ovat allekirjoittaneet. Kadulla kerätyt nimet tarkistaa ja laskee väestörekisterikeskus, joten kyse on ihan todellisten ihmisten nimistä. Mutta saathan sinä pysyä omassa harhaisessa maailmassasi, siellä on varmaan turvallista, jos tavalliset ihmiset noin pelottavat. Homoja kun on esim. kaikenlaisissa ammateissa, itse tunnen hoitajia ja lääkäreitä, opettajia ja kulttuurivaikuttajia, jotka ovat homoseksuaaleja, mutta eivät sitä tietenkään mainosta sinunlaistesi ihmisten takia. Niin ja itse olen ihan hetero, mutta koska oikeasti tunnen näitä ihmisiä, en voi kuin kauhistella, että sinunlaisiasi on edes olemassa :(