Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #7407 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kysymyksiä

07.04.2013 16:55

#7403: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kysymyksiä

"Käyppä lukaisemassa läpi tämä viestiketju, niin löydät lukuisia erinomaisia argumentteja (siis muitakin kuin Raamatun Sanaan vetoaminen, joka myös on muuten täysin kestävä peruste) joilla on kestävästi moneen kertaan osoitettu nykyisen avioliiton kuuluvan ja olevan ainoastaan yhden naisen ja yhden miehen välinen liitto, jossa ei kerta kaikkiaan ole tilaan homoille."

Olen toki "lukaissut" ketjua sivulta numero 232 alkaen, jolloin aloin ensimmäistä kertaa tutustua tähän adressiin. Mitään kestävää perustetta ei kuitenkaan ole tullut vastaan. Sinä varmasti ystävällisenä ihmisenä listaat minulle vaikka viisi perusteellista ja raudanlujaa seikkaa, joiden perusteella tasa-arvoista avioliittoa ei missään nimessä tule hyväksyä. Vinkki: jos koetat vedota lasten pahoinvointiin, homoseksuaalisuuden "luonnottomuuteen", homoseksuaalisuuden valintaluonteeseen, avioliiton "muuttumattomaan" historiaan, raamatulliseen johdonmukaisuuteen (mitenkäs se avioeron kieltäminen?) ja muihin vastaaviin seikkoihin, niin niiden osalta uskovainen vastapuoli on joka kerta tässä adressissa häipynyt hiljaa takavasemmalle.

"Suomi ei valitettavasti tule "juoksemaan" joidenkin muiden "sopuli-maiden" tavoin pää edellä homoliittojen epäterveeseen turmioon, jossa adoption kautta lapset kasvaisivat kieroon ja joutuisivat eniten kärsimään."

Hassua, että minulla on edessäni psykologien, psykiatrien ja lastenlääkäreiden kattojärjestöjen politiikkasuositukset, joiden mukaan sateenkaariperheissä elävät lapset eivät koe minkäänsortin kärsimystä, päinvastoin.