Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Mitkä KRISTITYT !!??

/ #3935 Re: oogRe: Hasbara - mielipiteen muokkauksen taide

05.04.2013 00:09

#3934: - oogRe: Hasbara - mielipiteen muokkauksen taide

Minä Mikä Kristitty @ 3.4.2013 18:18:19

just @ 3.4.2013 4:20:16

En ymmärrä teitä ihmisiä:

http://www.patmos.fi/blogi/?entityId=444

Siinä teille todisteet kaikesta: WTC-iskuista -> Uuteen Maailman Järjestykseen. :)

PITI TAAS OJENTAA KÄTENSÄ....JA YRITTÄÄ SAADA KESKUSTELUA AIKAAN NÄITTEN "YLIMIELIS KRISTITTYJEN" KANSSA.....EI NÄKÖJÄÄN KELPANNUT MINUN MIELIPTEENI NOITTEN YLIMIELIS KRISTITTYJEN.....VERKKO KIRKOSSA.....

Ps.....LUKEKAA NOITTEN "TOSIKRISTITTYJEN" KOMMENTTEJA.....EI SIINÄ KYLLÄ HUOMAA

MITÄÄN VELJELLISTÄ RAKKAUTTA JA ANTEEKSIANTOA.....VAAN PELKÄSTÄÄN KOSTAMISEN

MENTALITEETTIA..

JOTEN JULKAISTAAN SE SITTEN TÄSSÄ.... :)

Olen Itse Kristitty, Ja Minua Ihmetyttää Sinunkaltaisten "Kristittyjen" Vainoa Niitä Kohtaan Jotka Uskaltavat Paljastaa Juutalaisten Rikoksia ja Valheita Maailmassa.

Sinun Oksettava Hyökkäys Paljastaa...Sinun KRISTITTÖMYYDEN.

Minä Tiedän Sen Ettei Sinua Häiritse Israelin Suorittamaa Palestiinalaisten Genocidea. Sinä Uskot Sen Että Nämä Valheelliset Israelilaiset(Ilm. 3:9) Ovat Lain Yläpuolella,Koska Sinä "Uskot" Niin.

Kysyin Vuosi Sitten Yhdeltä Kristityltä Joka Osaa Raamatun Kun Omat Taskunsa, Onko "Israelilaiset" Jumalan Valittu Kansa? Niin Hän Vastasi Heti Näin:

He Olivat, Mutta Niitten Tekemät Rikokset Ja Julmuudet Veivät Niiltä Sen Oikeuden. He Ovat Tänä Päivänä Yhtä Vähän Jumalan Kansaa Kun Kukaan Muu.

Selitä Miksi ns. "Jumalan Kansa" Tekee Yhteistyöta Ja Vastaanottaa Mammonaa Itse Tältä AntiKristukslta ?

Obama - 7 strange coincidences - WHAT ARE THE CHANCES? GEMATRIA and .
h t t p://w w w.youtube.com/watch?v=-UOKTNFMgQ8

God´s Lotto Numbers.
h t t p://w w w.youtube.com/watch?v=0906tH1SHPg&feature=youtube_gdata

https://startpage.com/do/search?q=israeli+dancing+9%2F11

Puhut Tuossa Mossadista. Haluan Kysyä Sinulta, Onko Mossad Murhannut Muitten Maitten Kansalaisia Maailmassa Ilman Oikudenkäyntiä ?

Ja Onko Se Sitä "Kristillistä" Toimintaa ns. "Jumalan Valitulta Kansalta" ?

Ja Vastaukseksi Ei Kelpaa Epärehellisen Pelkurin Vastaus: ...En Tiedä !

Vaadin Että Vastaat Julkisesti Tämän Blogin Yhteydessä.

Kiitos. Kommenttisi on lähetetty tarkistettavaksi ja se pyritään julkaisemaan mahdollisimman pian.
Kommentteja ei julkaista viikonloppuisin.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…