Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

urpot ohoi !

/ #5623 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homoille oma kirkkokunta?

02.04.2013 16:38

#5610: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homoille oma kirkkokunta?

Itseasiassa, unohtui äskeiseen lisätä (koska itse lähdit korostamaan niin pidät selkeästi statuksia, titteleitä ja makuuhuonemieltymyksiä faktoja tärkeämpänä) mutta onneksi nostit pointin esille kun muuta et keksinyt faktapitoisesta vasta-argumentistani poimia- mutta ymmärtäähän tuon, silloin kun ihminen tajuaa oman tyhmyytensä ja nolostuu, niin joko sitä menee hiljaiseksi tai nousee puolustuskannalle.

Mutta, koska tämä nyt oli tärkeää niin tarkennan; olen alunperin pieneltä paikkakunnalta oleva naishenkilö, ehjästä perheestä johon kuului vanhempien lisäksi veli, koira sekä pari matelijaa. Keskiarvo lukuaineista oli läpi peruskoulun tasan 9, mutta olen myös taiteellisesti lahjakas ja sillä saralla itseäni nykyään elätänkin. Asun nykyään pääkaupunkiseudulla avopuolisoni kanssa joka on tosiaan mies ja meillä on lemmikkejä, lapset eivät ole vielä ajankohtaisia koska KORKEASTI KOULUTTAUTUMINEN ON VIELÄ KESKEN. Mutta kyllä, kultalusikka löytyy, on omistusasuntoa, autoa, viimisintä teknologiaa ja ulkomaanmatkoja. Mukavaa ja leppoista elämää eikä mulla oikeastaan tarvitsisi välittää tai stressata mistään. MUTTA IHMISOIKEUDET SATTUVAT OLEMAAN TODELLA TÄRKEÄ OSA MUN ARVOMAAILMAA ENKÄ VOI KESTÄÄ TÄLLAISTA SEKSUAALIVÄHEMMISTÖJEN ALENTAMISTA, tulee pakostikin mieleen kaikki naurettavat noitavainot ja rodun mukaan erottelu (niistä kai sunki korkeakoulussa on puhuttu, ihan perus historiaa luulis olevan). Tiesitkö että kehitysvammaisillakaan aikanaan ollut mitään ihmisoikeuksia, vaikka aivan samalla tavalla nekin tähän maailmaan siunautuu kuin heterot ja homoseksuaalit jne. Mieti jos itse saisit kehitysvammaisen jälkeläisen, muuttuisko ääni kellossa kun tajuaisit? Tai vielä pahempaa, jos jälkeläisesi paljastaisi olevansa homoseksuaali?

Ai niin, tosiaan, olen aina ollut hetero. Ihan läpeensä, korostettakoot sekin vielä. Ja veljeni on homoseksuaali, ollut aina, ja olen hänen kidutusta seurannut ihan vierestä jo vajaa parikytä vuotta.

KYSYTTÄVÄÄ?