Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #5557 Eikö ketään ihmetytä tämä nykyisen kaltainen kaikille,...

02.04.2013 14:26

ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle pahaksi, kaikille hyväksi Jumalan sanan, Raamatun UT Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa Totuuteen perustuvien ja mukaisten opetusten ja ohjeiden VASTAINEN, hirveitä pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi, SYYSTÄ (kaikki vääryys) seuraamuksia tuottava / aiheuttava, valtavan ristiriitainen ja sekasortoinen, muista ja muusta niin väliä, ”piru” vieköön ja paha periköön, maailman / ihmiskunnan, toisiaan vastaan onnettomuudekseen / tuomiokseen itsekkäästi kilpailu, taistelu ja sotaisa, sen pimeyden puolen ruhtinaan, kaiken valheellisuuden, vääryyden ja pahuuden isän, zaatanan hyväksi, iloksi ja puolesta touhu ja politiikka?

Onko kellään mitään kysyttävää tai sanottavaa. Asiallisesti ja rakentavasti, kaiken oikean, oikeasti / kestävästi hyväksi olevaan, käytännön arkielämässä toimivasti johtavan täyttymykseksi, ihan siihen sen kaikille hyväksi olevan vaihtoehdon toteutuksen alkuun pääsemiseen. Ja siitä edelleen siihen kaikessa täydellisyys, siihen (kaiken oikean ja hyväksi olevan täyttymykseen) asti tavoite, päämääräiseen johtavaan / käytännössä toimivaan tähtäävästi ja johtavasti, keskusteltavaksi?