Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #5506 KIVISOTA

02.04.2013 10:48

En ymmärrä miksi teillä homoilla tai homo myönteisillä olisi oikeus valehdella minun syyllistyneen insestiin tai mihinkään muihinkaan tällä tai tuolla toisella homoutta käsittelevällä adressien kommentointi palstoilla kirjoittamiinne järkyttäviin rikoksiin. Vaikka olen kristitty, en ole koskaan tehnyt mainitsemianne rikoksia joista te minua ja muita kaltaisiani syytätte. Enkä tietenkään ole vastuussa toisten tekemistä rikoksista, vaikka te asiat näin henkilöitä erittelemättä todistatte. Tehkää itsestänne ja kirjoituksistanne raportointi adressin ylläpitäjälle, koska ne teidän kirjoituksenne ovat mitä pahimmanlaatuista vihapuhetta ja rasismia sekä herjausta ja jumalanpilkkaa. Täällä puhutaan sen ensimmäisen kiven heittämisestä, mutta kyllä nämä kommentit on ollut jo ihan kivisotaa näköjään ensimmäisistä kommenteistä lähtien molemmilla palstoilla. Yrittäkääpäs rauhoittua jo molemmissa leireissä ja eläkää rauhassa, sillä ei täällä kommentointipalstoilla voida mitään ratkaista, vaan eduskunta ratkaisee enemmistöpäätöksellä asian lopulta kuitenkin.