KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1075 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

18.02.2011 13:45

#1053: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

Luetunymmärtämisen vaikeudesta? Jos itse lukaisisit ketjun täysin ilman ennakkotietoa, tajuaisit, kuinka uskomattoman sekavaa tekstiä tässä on. Herjaa herjan perään, itseni kaltaisten sivullisten syyllistämistä ("Väität lukeneesi keskustelua ja fb-sivuja..")jne.

KYLLÄ MINÄKIN OSAAN CAPS LOCKIA KÄYTTÄÄ. MIKSI ET VASTANNUT KYSYMYKSISTÄNI KUIN YHTEEN, MIKÄLI VASTAUKSET OVAT ITSELLESI KOVIN SELVIÄ? OLISIN JO LUKENUT VASTAUKSET VIESTIKETJUSTA, MIKÄLI NE MIELESTÄNI SIITÄ LÖYTYVÄT.

Peltoniemen fb -sivustolta löysin jokseenkin kyseenalaista tekstiä. Mikäli Peltoniemi on vahvoilla ja TÄYSIN oikealla asialla, miksi hän kokee tarpeelliseksi mainita Terttu Kanervon negatiivisessa valossa, kuten mainitessaan hänet "itse itsensä päätoimittajaksi nimittäneenä" . Mielestäni se osoittaa alhaista käytöstä sekä äänestäjien aliarvostusta. Peltoniemi olisi voinut hoitaa mainontansa toisin, luottamalla äänestäjiinsä.