Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #5337 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fakta

01.04.2013 18:36

#5331: tero p. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fakta

niin ei se niin vaarallista ole.Etenkin jos korjaa virheensä ja myöntää sen.Et sentään ole haukkunut ketään idiootiksi.Typerimpiä kommentteja minun mielestäni ovat olleet ne joissa haukutaan muita idiooteiksi tai verrataan homoja eläimiin sekaantujiin.provosoituminen on tietysti inhimillistä varsinkin kun liikutaan sellaisilla vesillä missä tunteet ohittavat järjen.Erityisesti minua loukkasi kun joku otti käyttöönsä minun nimimerkkini ja esiintyi minuna ja kirjoitti minun nimissäni herjauksia muista

Sanottakoon vieä että yksi tekijä uskontojen erilaisuudessa onmyösse että väärinkäsiyksiä syntyy aina.Joidenkin filosofien mukaan moni erimielisyys selviäsi jos alettaisiin miettimään sanojen merkitystä.Tämä pätee varmasti myös uskontoihin.Jos vaivauduttaisiin kiinnittämään huomiota sanojen merkityksiin erimielisyyksien ratkominen onnistuisi paljon paremmin.Meidän kristittyjen kannattaisi miettiä tarkkaan esim sitä mitä tarkoitamme sillä että Jeesus on Jumalan ainoa poika sillä kuttsummehan usein kaikkia ihmisiä Jumalan lapsiksi.

Uskonnollisista kokemuksista tuli mieleen eräs ohjelma jossa aihetta tutkittiin.Heillä oli joku kone joka mittasi aivojen reaktioia eri sanoihin.Jokainen ihminen reagoi kuullessaan oman nimensä.Uskovainen reagoi vahvasti kuullessaan pyhinä pitämiänsä sanoja kuten Jumala tai Jeesus ateistin aivot taas eivät reagoi ollenkaan.toinen mihin suurin osa ihmisistä reagoi ovat seksuaaliset sanat pimppi ja pippeli.Eroja on kuitenkin sen suhteen miten voimakkaati näihin reahoitiin.Tutkimuksissa havaittiin että yleensä ihmiset jotka reagoivat voimakkaasti uskonnollisiin sanoihin eivätreagoi kovin paljoa seksuaalisin ilmaisuihin ja päinvastoin.Tiedemiehet yrittivät myös tuottaa keinotekoisesti ateistille uskonnollisia kokemuksia ja moni ateisti lähti kokeiluun innosta puhkuen.He halusivattietää mitä uskova kokee esimrukouksessa.koe meni kuitenkin pahasti pieleen ilmeisesti joku osa aivoissa ei toiminut en tiedä

toivottavasti edes jotkut keskustelijt ymmärtäisivät nyttoisiaan hitusen paremmin