KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Jaana
Vieras

/ #1038 Samaa rataa

18.02.2011 08:52

Nämä Terttujengin kirjoitukset pyörittävät edelleen vain samaa laulua! Perustakaa oma yhdistys? Yhdistys on yhtä kuin jäsenet ja me olemme MYÖS jäseniä ja tuleviakin! Kukaan yksittäinen taho EI omista yhdistystä, kuten te ehkä luulettekin. Yhdistyksessä tulee toimia myös yhdistyslakien ja Suomen lakien alaisena.

Entä miten KKY:ssä pelastetaan kissoja tai toimitaan niiden hyväksi tällä hetkellä? Vastaus on, että ei mitenkään, ja tähän haluamme oppositiossa muutoksen. Olemme ainoastaan kissojen puolella! Terttu ja hallitus eivät nauti luottamustamme enää ja ovat osoitttaneet toimillaan kykenemättömyytensä tehtäviinsä!

Puheenjohtajaehdokkaalta voi kysellä halutessaan itseään mietityttäviä kysymyksiä KKY:N TOIMINTAAN liittyen esim. facebookissa olevalla vaalisivustolla tai lähettää sähköpostia pirjomarjatta@elisanet.fi! Suora osoite fb:n löytyy aiemmista viesteistä.

Opppsitio ei ole mikään salaseura, kuten hallitus tai sen kannattajat väittävät, vaan toimimme täysin avoimesti ja nyt myös julKisestikin, koska Terttu ja hallitus ovat tähän asti kieltäneet jäsenlehden kautta tiedotuksen sekä estäneet myös jäsenluettelon käytön. Ainoa keino tavoittaa jäsenistöä, on ollut julkisten medioiden kautta.