Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #4842 Re: Re:

30.03.2013 18:25

#4775: tero p. - Re:

Millä voimalla ja vallalla Jeesus ajaa ulos riivajia Johannes10.25 Jeesus sanoo:Minä olen sanonut teille ja te ette usko.Ne teot jotka minä teen isäni nimessä ne todistavat minusta,mutta te ette usko te ette ole minun lampaitani.Markus16.16-17jotka uskovat minun nimessäni he ajavat ulos riivajia Matteus 7 22-23 Jeesus sanoo:minä en ole teitä koskaan tuntenut viimeisellä tuomiolla ennustajilleja hän sanoi tämän riivajien ulosajajille ja voimalisten tekojen tekiöille.MUTTA Matteus 7.21 sanoo Ei jokainen joka sanoo Herra Herra pääse taivastenvaltakuntaan vaan se joka tekee minun taivaalisen Isäni tahdon.JA ainoastaan ne jotka tekee taivaalisen Isäni tahdon Jumalan omat lapaet udesti syntyneet lapset He tekevät ja vaeltavat Taivaalisen Isän tahdon alla ja sanansa alla ja tekevätJeesuksen nimessä.Mutta nämä jolle Jeesus sanoo:minä en ole teitä koskaan tuntenut  heillä ei ole Jeesusta sydämmessä,he eivät vaella taivaan Isän tahdon ja sanan alla Totisesti pimeyden väärät profetat noidat ja velhot eivät tee taivaalisen isän tahtoa he vievät aina uhrinsa väärälle puolelle kun ne tekee tunnustekoja  Jeesus tiesi tmän ja varoitti Valvokaa ja rukoilkaa ettette joutuisi kiusaukseen.