Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #4413 Etkö itse ole ajatellut mennä kammisoosi

29.03.2013 16:36

olemaan hiljaa, ja anna olla muiden rauhassa, jota minulle kaikille hyväksi puolen / pelastukseksi vaihtoehdon puolesta puhuvalle, Totuuden / kaikkia kohtaan Laillisen Oikeuden mukaisuuden, Ihan Lain / Laillisuuden tättymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, asiantuntijalle, kyseisen, kaikille hyväksi puolen asiantuntemattomana ehdottelet? Niin kuin sen, noin 4000 vuotta siiten eläneen Nooan aikana. Nooa ilmoitti (saarnasi) mitä on silloisella ihmiskunnalla edessä jos eivät käänny sittä vääryyden pahuuden tieltään, eivät uskoneet eivätkä känyyneet siltä zaatanaa tuomiokseen palvelevalta pahuuden tieltään, siksi tuli se, silloiselle pahan valtaamalle maailmalle / ihmiksunnalle, tuomio. Siinä vedenpaisumuksessa. Josta vain Nooa ja Hänen kanssaan sitä pelastukseksi vaihtoehtoa, Nooan arkkia rakentamaan yhdistyneet. Yht. vain 8 ihmistä. Kaikki muut hukkuivat ja joutuivat!!