Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #4097 Re: Re: näkökulma

28.03.2013 22:29

#4084: - Re: näkökulma

Ihan kivasti kirjoitettu.Tyylistäsi päättelen että olet nainen.Tämä keskustelu on sikäli jännä että emme tiedä toisistamme mitään emme tiedä onko joku mies vai nainen tai sitä onko hän 17 vai 70-vuotias.Juuri tuo mainitsemasi juttu on syy miksi vastustan tätä sukupuolineutraalia avioliitoa.Haluan kirjata aviollisen uskottomuuden rikoslakiin mutten halua sen koskevan homopareja.Ellei sukupuolineutraali avioliitto vaikeuttaisi  tätä tavoitetta ja lietsoisi uskoa absoluuttiseen ja ehdottomaan totuuteen ja siten heikentäisi ihmisten keskinäistä ymmärrystä en minä tätä vastustaisi.Mutta ei se maailmanloppu ole jos sukupuolineutraali avioliitto astuu voimaan pahempaakin tässä on koettu.Etenkin kun avioliitto on jo nyt niin kaukana alkuperäisesä tarkoituksestaan.Sinänsä haluan kiittää sinua ja eräitä muita asiallisesta keskustelusta.On mukavaa että täällä on niitäkin jotka osaa keskustella sivistyneesti ja muita kunnioittaen.Kaikki ei nimittäin osaa.Täällä on kuultu varsin epäasiallisia kommentteja jossa haukutaan muita.

Pienenä kevennyksenä voisin kertoa kun muutama vuosi siten juttelin siskoni kanssa joka oli tuolloin 8-vuotias hän sanoi haluavansa isona Jaken kanssa naimisiin (nuorin veljemme) ja minä sanoin ettei veljen kanssa voi mennä naimisiin hän sanoi sitten menen Rafan kanssa(rafa on koira)ja minä sanoin ettei eläimen kanssa voi myöskään mennä jolloin hän hermostui että kenen kansa sitä sitten voi mennä naimisiin.

kerrottakoon että tykkään jutella ihmisten kanssa