Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #3990 Re:

28.03.2013 17:21

#3976: Jochannan -

Kuinka määrittelet uskonnon .Mitä sanot jos väitän ettei ole olemassakaan mitään uskontoa on vaan lukematon määrä erilaisia elämänkatsomuksia joista jotain nimietään uskonnoiksi.minä kannatan demokraattista uskontovaltiota.Tässä yhteydessä on syytä huomata että USKONTO  ja      KIRKKO ovt kaksi eri asiaa.En minäkään sitä halua että papisto säätäisi lait.Demokratia on sitä että jokainen päättää itse minkä asioiden antaa vaikuttaa äänestykseen.Jotkut antavat äänensä esim sille naisehdokkaalle jolla on isoimmat tissit.Tyhmää jos minulta kysytään mutta se on heidän oikeuteensa demokraattisessa maassa.Useat ihmiset antavat kristillisten arvojen vaikuttaa poliittisiin mielipiteisiinsä.Politiikassa on hyvin pitkälti kyse oikeasta ja väärästä.Se taas on kiinteä osa kristillistä uskoa.Jos ihminen uskoo Raamattuun se vääjäämättä vaikuttaa hänen eettisiin näkemyksiinsä siis siihen mitä pitää oikeana ja vääränä.Olen tavannut useita ihmisiä jotka vaativat uskonno erottamista politiikasta mutta en juuri ketään joka kykenisi perustelemaan kantansa.

Mitä tulee Iraniin niin en mitenkään ihanoi sitä vaikka täyyy sanoa että Iran on HUOMATTAVASTI mainettaan parempi maa.Lähimpänä minun ihanneyhteiskuntaani on Irlanti