KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

KKY aktiivi
Vieras

/ #969 Re: Yksipuolista keskutelua

16.02.2011 16:19

#967: TeeKoo - Yksipuolista keskutelua

Kappas vaan, TeeKoo alias Terttu Kanervo, et sitten malttanut tämän kauempaa pysyä poissa adressin keskusteluista. Tervetuloa mukaan vaan uudestaan! Nytkö on taisteluhenkesi taas kohonnut kun olet lähettänyt parjauskirjeen Pirjosta ja muista hirmuvaltaasi vastaan taistelevista ihmisistä KKY:n jäsenistölle? Oletko tullut ajatelleeksi, että olet tempauksellasi loukannut vakavasti useiden ihmiseten yksityisyyttä, ja että sillä tulee olemaan seurauksia sinulle, ei KKY:lle ?

Vielä kerran Terttu: kukaan ei yritä viedä yhdityksen rahoja, vaan käyttää niitä kissojen auttamiseen.

Sen sijaan, että lähetät loukkaavia viestejä oikeutensa puolesta taistelevista ihmisistä sadoille jäsenille, ja jatkat taas tuota samaa vainoharhaista mantraa rahojen viemisestä, voisitko vihdoin ja viimein vastata niihin täysin asiallisiin kysymyksiin joita tässä adressikeskustelussa sekä lukemattomilla sähköpostiviesteillä sinulta on yritetty kysyä?

Aloitetaanko vaikka yhdestä hyvin yksinkertaisesta kysymyksestä: Mitä konkreettista sinä, Terttu Kanervo, olet tehnyt vuoden 2010 aikana kissojen hyväksi?