Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Heikki

/ #3084 Re: Hullut

26.03.2013 17:57

#3059: järkyttynyt - Hullut 

>> mutta Suomen lain silmissä JOKAISEN ihmisen on OLTAVA TASAVERTAINEN. Minun mielestäni tässä ihmiset pelkojensa tähden syrjivät ihmisiä. Olette "rasisteja". Minä en pidä jalkapallosta. En ymmärrä koko pointtia, mutta pelatkoon ne jotka haluavat. En anna sen häiritä minua. Enkä todellakaan yritä kieltää jalkapalloa lailla<< Homoilla on täysin tasavertaiset oikeudet avoitua kuin muillakin kansalaisilla. Avioliittoon aikoville annetut rajoiteet koskevat aivan tasapuolisesti kaikkia kansalaisia, niin homoja, heteroita, pedofiilejä, moniavioisuuteen taipuvia ja eläimiin sekaantujia. Samat ehdot on annettu kaikille: avioliitto voidaan solmia kahden eri sukupuolta olevan, täysi-ikäisen kansalaisen kesken. Ehdot avioitumiselle ovat aivan samat ja tasa-arvoiset kaikille kansalaisille. Avioliitolle on toki annettu joitakin rajoitteita jottei avioliitosta voisi tulla perverssiä irvikuvaa. Aivan samalla tavalla esimerkiksi ajokorttia anovilta vaaditaan riittävää näkökykyä ja terveyden tilaa. Yhtä absurdia olisi vaatia tasa-arvoon vedoten, sokeille ajokorttia, murtovarkaalle vartijan papereita tai pikkuvauvalle oikeutta toimia lääkärinä. Jos lain vaatimat edellytykset puuttuvat, niin ei avioliittoonkaan voi mennä ilman toista sukupuolta olevaa puolisoa. Homot voivat yhtä hyvin alkaa vaatimaan, että pelkkää nakkia pitää ruveta tasa-arvon nimissä kutsumaan nakkisämpyläksi.