Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #2956 Re:

26.03.2013 13:19

#2949: Varma Koskitar -

Minä en väitä mitään, minä tiedän vain sen miten itse olen kärsinyt siitä että minulla ei ole isää. Myös linkkasin tuonne monta lähdettä siitä mitä isättömyys aiheuttaa lapsessa. Lisäksi on minusta huomioitavaa jos on todella niin että homo ja lesboparien välillä on noinkin paljon enemmän väkivaltaa.

Jos tuo avioliittolaki menee läpi tuollaisenaan se aivan varmasti lisää homoparien ja lesboparien mahdollisuuksia saada lapsia. Hedelmöityshoidot tulevat mm. ilmaiseksi.

Minulla on täysi oikeus puolustaa lasten parasta ja minusta lasten paras on se että he syntyvät perheeseen jossa on isä sekä äiti ja lisäksi että nuo äiti ja isä ovat rakastavat ja huolehtivat. Luonto on sen niin tarkoittanut että nainen ja mies saa keskenään lapsia ja uskon että sille on syy. Jos lapselle olisi paras kasvaa kahden naisen tai kahden miehen kanssa luonto olisi järjestänyt asiat toisin.

Aikuinen ei voi olla niin itsekäs että pistää oman etunsa lapsen edun edelle! Minusta oli hienoa kun Enbuske&Linnanahde ohjelmassa miten entinen homo kertoi siitä miten päätti elää naisen kanssa. Hän halusi lapsia ja koska häneltä itseltään puuttui isä hän tiesi mitä isättömyys aiheuttaa lapselle joten valitsi lapsen parhaan ja avioitui ja teki lapsia naisen kanssa. Ja onnellisesti, laittoi siis lapsen parhaan oman parhaansa edelle ja näin oli itsekin onnellinen!

Kiitos ja kumarrus, aivan turha on teidän kanssa enempää väitellä. Ihan sama mitä tilastoja ja tutkimuksia teille laittaa eteen kukaan ei silti myönnä että lapsen paras paikka on RAKASTAVAN isän ja äidin luona.