Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #2723 Lopettakaa ****** jauhaminen

25.03.2013 23:41

Mikä teitä ihmiset vaivaa? Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, oli se sitten tuon lakiehdotuksen puolesta tai ei.

Minä uskon Jumalaan ja Raamatun opetuksiin ja vaikka kuinka Raamatussa sanotaan että homous on syntiä, silti ei ole oikein kohdella toista ihmistä noin! Se ei ole meidän ihmisten tehtävä tuomita muita ihmisiä! Vaikka kuinka haukkuisitte homoja ja inhoisitte heitä, se ei silti vaikuta siihen mitä Jumalan silmissä saa anteeksi ja mitä ei.
LOPETTAKAA! Jokaisella ihmisellä on syntinsä! Käyttäkää mieluummin tuo energia siihen että keräätte lisää nimiä tähän adressiin älkääkä pilatko uskovaisten mainetta.

Sama koskee teitä puolestapuhujia, aivan turhaan tulette tänne meitä haukkumaan hihhuleiksi sun muiksi idiooteiksi! Te haukutte meitä siitä ettemme suvaitse homoja ja te ette itse suvaitse meidän näkemystä kumpi sitten on pahempi kun kumpikaan ei suvaitse toistaan? Ei kumpikaan! Ette te ole yhtään sen parempia ihmisiä sen takia että hyväksytte homouden. Osa meistä ihan oikeasti kunnioittaa pyhää avioliittoa ja solmii sen vain ainoastaan kerran elämässään ja uskoo siihen että avioliitto on tarkoitettu vain miehelle ja naiselle niin kuin Raamatussa opetetaan. Ja meillä totisesti on kaikki oikeus uskoa niin ja noudattaa tuon kirjan ohjeita. Jos kaikki noudattaisivat tuon kirjan tärkeimpiä ohjeita (kymmenen käskyä, rakkauden kaksoiskäsky, ym) ei tällaista typerää syyttelyä ja haukkumista tarvitsisi käydä vaan kaikki hyväksyisivät kaikki (oli sitten homo tai ei). Minä en voi todistaa teille että Jumala on olemassa, mutta ette tekään voi millään todistaa sitä etteikö Jumalaa olisi olemassa.

Kukaan ei varmasti täällä kirjoittamalla muuta toisen mielipidettä joten aivan turha kinastella täällä.