Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #2515 Vain kaiken Luoja ja Omistaja Jumla on PYHÄ Isä.

25.03.2013 17:14

Siihen antikristillisen uskonnon eksytykseen on Soinikin hairahtunut / eksynyt. Mutta nii on lähes kaikki muutkin maailman ihmiset on johonkin, lukuisita eri nimisistä Ei oikeasti Kristillisistä = Ei kristillisesti elävistä ja toimivista, eri uskontokunnista / seurakunnista eksynyt ja mukaunut niihin, Tämän pahan vallssa olevan, vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta toimivan maailman mukaiseen touhuun ja politiikkaan mukautuneisii,, niihin pahaksi seuraamusten syihin (kaikki vääryys) osallisuudessa eläviin eri nimisiin, vähän nimeksi krist. eri seurakuntiin.

Kristillisyyttä on vasta se kaikille hyväksi Raamatun UT, Krisyuksen Jeesuksne ja / apostoliensa opeusten ja ohjeiden mukaisesti elämä, Kristuksen Jeesuksen "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävää apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan, valtakuntansa yhteydessä / yhtenäisyydessä rakentavasti toiminta ja vaikuttaminen.

Herätykseksi muistuttaen