Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Heikki

/ #2357 Re:

25.03.2013 14:08

#2323: Varma Koskitar -

>>Olisi parempi puhua vain omasta puolestaan eikä esiintyä kaikkien kristittyjen puolesta. << Sinun tulee ensin miettiä kuka on kristitty? Kristinusko perustuu Raamatun ilmoitukseen ja Raamatun mukaan kristittyjä ovat Jeesuksen opetuslapset: Apt. 11:26 Ja he vaikuttivat yhdessä kokonaisen vuoden seurakunnassa, ja niitä oli paljon, jotka saivat heiltä opetusta; ja Antiokiassa ruvettiin opetuslapsia ensiksi nimittämään kristityiksi. Jeesuksen opetuslapset taas ovat niitä, jotka lähtivät seuraamaan Jeesusta ja hänen opetuksiaan ( muillakin oli opetuslapsia mm. Johannes kastajalla ja fariseuksilla): Matt 4:19 Ja hän sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia." Jeesus antoi käskyn opetuslapsilleen tehdä opetuslapsia hänelle kaikista kansoista: 28:19 Go ye therefore, and make disciples of all the nations, baptizing them into the name of the Father and of the Son and of the Holy Spirit teaching them to observe all things whatsoever I commanded you: and lo, I am with you always, even unto the end of the world. Jeesus lupasi olla opetuslastensa kanssa päivien loppuun asti, JOS he opettavat kaikkia hänen käskyjään uusille opetuslapsille. Jos me Jeesuksen opetuslapset alamme opettaa jotakin muuta kuin mitä Jeesus opetti, ei Hän voi olla enää kanssamme. Meidän on toteltava ja pidettävä kiinni Jumalan Sanasta, koska Jeesus halusi että käskyjä ja Rakkauden lakia noudatetaan: Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Kristityn eli Jeesuksen opetuslapsen tunnistaa vain hänen hedelmistään, eli teoistaan, eikä mistään jäsenkirjasta: Matt 7:20 "Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään." Koska huono puu ei saata tehdä hyvää hedelmää, eikä hyvä puu huonoa hedelmää, niin Jeesuksen opetuslapsetkaan eli kristityt eivät voi osoittaa hyväksyntää homoilulle, saatika itse tehdä sellaista: Room 1:24-32 "Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin JUMALA HYLKÄSI HEIDÄT HEIDÄN KELVOTTOMAN MIELENSÄ VALTAAN, TEKEMÄÄN SOPIMATTOMIA. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ANSAINNEET, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan VIELÄPÄ OSOITTAVAT HYVÄKSYMISTÄ niille, jotka niitä tekevät." Jeesuksen sanoin (Mark 1:15) "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."