Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

eihomoavioliitoille

/ #2141 Miksi

25.03.2013 02:05

Kyllä Raamatussa sanotaan että Jumala loi avioliiton miehen ja naisen väliseksi liitoksi. Siellä sanotaan myös, että lisääntykää ja täyttäkää maa. Eivät homot ja lesbot voi lisääntyä ainakaan keskenään ja jos joku lesbopari etsii esim. jonkun miehen hedelmöittämään jommankumman heistä niin silloinhan siinä rikotaan käskyä "älä tee huorin". Joten ihan turha puolustella ajatusta sukupuolinetraaleista avioliitoista. Minä en yleensäkään ymmärrä, että miksi homo ja lesboparit ja yleensäkkin sellaiset heteroparitkin jotka pitävät raamattua satukirjana haluavat väenväkisin kirkossa naimisiin ja liittyvät kirkkoonkin ihan vaan siksi aikaa, että pääsevät kirkossa naimisiin kun eivät kuitenkaan usko Jumalaan. Silloinhan koko kirkolliselta vihkimiseltä putoaa pohja. Sinä päivänä kun ev.lut kirkoissa ruvetaan vihkimään homopareja meikäläinen vaihtaa katoliseen kirkkoon koska en todellakaan aio joka sunnuntai nauttia ehtoollista samalla alttarilla jossa edellisenä päivänä on mahdollisesti vihitty homopareja. Niin ja tämä ei todellakaan ole tasa-arvo kysymys vaan kysymys on uskonnosta ja homoparien vihkiminen kirkoissa olisi uskon ja Jumalan pilkkaa.