Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #2048 Re: Ajatelkaamme

24.03.2013 22:33

#2031: Kuningatar - Ajatelkaamme

Anteeks nyt vaan mutta näissä kysymyksissä 99 % ihmisistä muodostaa mielipiteensä TUNTEEN ei JÄRJEN perusteella.Eettisten mielipiteiden varsinkaan seksuaalieettisten mielipiteiden perusteella ei voi väittää ketään tyhmäksi.Ne harvat imiset jotka ajattelevat asiaa edes vähän rationaalisesti tajuavat etteiole olemassakaan absoluuttistaja ehdotonta totuutta seksuaalieettisissä kysymyksissä kukaan ei pysty niitä täysin objektiivisestija rationaalisesti ajattelemaan eikä tietämään sataprosenttisen varmaa vastausta näihin kysymyksiin.Mietipä hetki Sokrateen sanoja viisautta on että tietää että ei tiedä.Minulla on asiasta mielipide mutta myönnän sen mahdolisuuden että olen väärässä.