Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Heikki

/ #1974 Re:

24.03.2013 20:33

#1934: Vlk -

>>Heikin vastauksesta oikein "henkii" juurikin se fundamenttalistikristityn ja rakkauden täyteisen sanoman ydin: "Tällä tavoin estetään perverssit avioliitot kuten: A homous, B eläimiin sekaantuminen, C pedofiiliys ja D sukurutsa. Kaikille on aivat samat ja täysin tasa-arvoiset ehdot annettu avioliiton solmimiseksi. Avioliitto on siis lailla suojattu aivan tarkoituksella edellä mainittujen haureuksien ja pahuuden välttämiseksi." Pysy vaan valitsemallasi "asialinjalla" ja saat minulta täältä mukavasti säälipisteitä.<< Yritä nyt ymmärtää että kyse ei ole mistään kiihkoilusta vaan siitä, että aviolitto käsitteenä on alunperinkin haluttu suojata lailla ihan tietoisesti ja tarkoituksella. (Fundament käsitteenä toki tarkoitaa perustusta jos sitä tarkoitit ja kristittyjen perustus on Jumalan sana, mihin me uskomme ja luotamme, kuten tässäkin asiassa) Avioliitolle on asetettu tietyt rajat juuri siitä syystä, että kaikkea ei voi katsoa avioliitoksi. Samat rajoitteet koskevat aivan tasa-arvoisesti kaikkia Suomen kansalaisia. Pitää olla eri sukupuolta, ihminen, täysi-ikäinen ja riittävän poikkeavat geenit. Nämä samat ehdot koskevat kaikkia, eikä homoille tarvitse antaa mitään erivapauksia avioliiton ehtojen täyttämisen suhteen. On siis turha puhua epätasa-arvosta. Ilmeisesti homot yrittävät nyt vain hakea hyväksyntää harjoittamalleen pahuudelle ja synnille. Homoushan on pahin synti Raamatun mukaan, koska sen harjoittaja tekee syntiä omaan ruumistaan vastaan, vaikka ruumiin tulisi olla Jumalan temppeli ja ihmisen samalla Jumalan kuva. Jumalahan loi ihmisen omaksi kuvakseen, jonka kuvan paholainen halusi turmella jo Paratiisissä houkuttelemalla ihmisen syntiin. Jos yhteiskunta sallii homojen avioitumisen, se samalla edistää homojen joutumista helvettiin, koska tuolloin homot eivät ymmärrä tehdä parannusta synnistään. Hyväksynnän osoittaminen homoudelle onkin Raamatun opetuksen mukaan sellainen asia, josta palkkana on kuolema. Jos me kristityt sensijaan rakastamme homoja ihmisinä, meidän tulee pyrkiä pelastamaan heidät kadotukselta. Kristityn ei tule koskaan hyväksyä pahuutta tai syntiä ja tässä tapauksessa so. homoutta, vaikka meidän tuleekin rakastaa homoja lähimmäisinämme, kuten ketä tahansa syntistä ihmistä. Meidän kristittyjen velvollisuus on kertoa homoillekin, että heillä on sama mahdollisuus pelastua, jos he haluavat tehdä parannuksen ja uskoa Jeesuksen syntien sovitustyöhän ristillä. Jeesus ei koskaan kehoittanut ihmisiä jatkamaan elämistä synnissä, vaan hän sanoi kohtaamilleen ihmisille: "Mene, äläkä enää syntiä tee" Tehkäämme Jeesuksen esimerkin mukaan!