Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #1960 Re: Ahdasmielisyys..

24.03.2013 20:09

#1943: Kuningatar - Ahdasmielisyys..

Koska minä karsasan kaikkea ääriajattelua.Ei kaikille ääriliberaaleille lakialoitteelle.

Toistan mitä olen kirjoittanut tässä on oikeastaan  5 eri näkökulmaa

-ääriliberaali näkemys kannattaa sukupuolineutraalia avioliittoa

-maltillinen liberaali vastustaa sukupuolineutraalia avioliittoa mutta hyväksyy rekisteröidyn parisuhteen

-keskitien kulkija ei halua antaa homopareille oikeutta julkistaa suhdettaan eikä kriminalisoida sitä

-maltillinen konservatiivi haluaa kriminalisoida homouden mutta rangaistukset hän haluaa pitää lievinä

- äärikonservatiivi kannattaa ankaria rangaistuksia homopareille

Itse en usko mihinkään absoluuttiseen ja ehdottomaan totuuteen kukaan ei voi tietää sataprosenttisen varmaa vastausta.Sukupuolineutraali avioliittolaki lietsoo mustavalkoista näkemystä ja uskoa absoluuttiseen totuuteen.Pidän tärkeänä ettäkaikki ihmiset oppisivat ymmärtämään toisiaan.Ääri ihmiset harvoin haluaa ymmärtää muita koska ovat täysin oikeassa.Elämme kansainväistyvässä maailmassa jossa sadat miljoonat edustavat täysin päinvastaista ajattelutapaa.Meidän ei pidä mennä kumpaankaan ääripäähän joskin liberaalisuuntauson mielestäni parempi kuin konservatiivinen olen siis tuon maltillisen liberaalin näkemyksen kannalla.Vaikka ääriliberalismi ottaisikin vallan muisa pohjoismaissa me voimme kulkea maltillisempaa tietä