Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Onnellinen uskovainen

/ #1825 HOMOJEN PROPAGANDA ON PUPPUA!!

24.03.2013 07:44

Homot ja lesbot selittävät, että ovat alusta alkaen olleet 'erilaisia'. Omaan kokemukseeni perustuen väitän sitä tarkoituksen pyhittäväksi valheeksi. Olin ollut koko ikäni tavallinen miehistä kiinnostunut nainen, ajatus naisesta 'sillä tavalla' ei tullut mieleenikään.
Avioliittoni mieheni kanssa ei kuitenkaan tyydyttänyt minua henkisesti, koin etten tullut ymmärretyksi ja en osannut puhua omista tarpeistani, jotta ne olisivat tulleet esiin ja täytetyiksi. Kaipasin tukea ja ymmärrystä. Tapasin mielenkiintoisen naisen ja tehdäkseni pitkän tarinan lyhyeksi, rakastuin. Se yhteys ja ymmärtämys, jota koin alussa johti kaikenlaiseen antautumiseen. Mieheni ei ensin epäillyt mitään, mutta kun hänelle selvisi mistä oli kysymys vaati hän asioiden selvittämistä. Tässä kohtaa elämässäni koin voimakkaan Jumalan kutsun, etsikkoajan. Tunsin selvästi sen, että minulla oli valinta edessä, joko jatkaa, erota miehestäni ja paatua tai aloittaa kokonaan uudelta pohjalta. Valitsin paremman tien.
Nyt olemme olleet uskossa useita vuosia ja elämä on ihanaa. En koskaan aiemmin ollut kuvitellutkaan, että elämä voi muuttua niin mielenkiintoiseksi ja suorastaan jännittäväksi kun antaa Pyhän Hengen hallita elämässään. Ilo, lepo ja rauha ovat joka päivä läsnä ja HÄN on vaikuttanut meissä rakkautta, niin että arvomme ja tekommekin ovat muuttuneet 180 astetta.
Suosittelen! :)