Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #1587 Re: Re: Re: Re: Re: OMFG

23.03.2013 12:08

#1579: Uskis 2000-luvulta - Re: Re: Re: Re: OMFG

Tässä yhteydessä on syytä kiinnittää huomiota siihen mikä ero on TUOMITA teot ja tuomita IHMINEN!Minä pidän homoseksuaalisia tekoja syntinä mutta se ei tarkoit että pitäisin heitä ihmisinä huonompina.Jos ystäväni tekee jotain väärää saatan sanoa että tuo on väärin mutta ikimaailmassa en menisi sanomaan kenellekään että minä olen parempi ihminen kuin sinä.Minun mielestäni homoilla tulee olla pääsy kaikkin kirkon virkoihin siinä missä heteroillakin ja on pöyristyttävää että jotkut kirkot kieltävät homoilta pääsyn ehtoolliselle.Se että joku teko on väärin ei tarkoita että ihmisiä eipitäisirakasaa.Avioeroa pidän vielä pahempana kuin homoseksuaalisuutta.Omat vahempani ovat kuitenkin eronneet ja rakastan heitä silti.Eli siis minulle kaikkein rkkaimmat ihmiset ovat rikkoneetJumalan käskyjä vieä paljon pahemmin kuin homot silti rakkaus ei horju.Jos rakastaa toista niin se on sama vaikka olis millainen lapsenraiskaajamurhaaja niin tosi rakkaus ei horju.

Voikomuuten mielestäsi lapsesta sanoa onko hän homo vai hetero.Minun mielestäni ei.Seksuaalisuus herää kunnolla vasta murrosiässä eikä se kuululapsen maailmaan.Sitten nuorena oma seksuaalisuus alkaa rakentua.se että joku 12-vuotias sanoo ihastuneensa johonkin samaa sukupuolta olevaan ei tarkoita että hän olisi homo.Minäkin olen 15-vuotiaana tuntenut homoseksuaalisia haluja mutta aikuiseksi kasvettuani ne ovat kadonneet eikä tämän asian kertominen ole minulle mitenkään häpeälistä.