Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Thelma ;-)

/ #1288 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistähän te oikein keskustelette?

22.03.2013 19:11

#1285: Vesku - Re: Re: Re: Re: Re: Mistähän te oikein keskustelette?

Olet oikeassa, tunnen useita homoseksuaaleja, ihania ihmisiä ja vähemmän ihania ihmisiä. Samoin heteroja, ihania ja vähemmän ihania. Ei todellakaan demonisointiin ole aihetta, vaikka niitä demonejakin on. Mutta on olemassa meitä uskovia, jotka nähdään demoni joka puskassa. Sopisi kävellä peilin eteen ja kysyä uskovana, onko kiinnostukseni kohde demonimaailmassa vai Jeesuksessa. Jos kiinnostaa ottaa selvää Raamatusta, mitä siellä puhutaan demoneista tai riivaajista, sen kun vain ottaa kirjan käteensä ja alkaa lukea. Mutta sanoisin, että kantsii lukea sitä mitä Jeesus itse ja Uusi Testamentti sanoo. Toisn siellä Raamatussa on niin paljon muuta valtavaa ja hoitavaa, että ne demonit kyllä unohtuu, tai ainakin saa oikeat mittasuhteet.

Niin ja siitä vainoamisesta, joskus aina joudun miettimään omia sanojani ja tekojani, etten vain jo olisi toisen ihmisen vainoamisen tiellä. Sydämestä ja ajatuksistahan se lähtee. Kylla tässä joutuu "uskovainenkin" vahtoomaan syväntään!