Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Thelma

/ #1280 Re: Re: Re: Re: Mistähän te oikein keskustelette?

22.03.2013 18:44

#1273: Vesku - Re: Re: Re: Mistähän te oikein keskustelette?

HYvä kysymys se pelko, tosin en pelkää. Ja kiitos, että saan pitää mielipiteeni! Arvostan sitä. Tuossa eräälle jo vastasinkin, että naapurimaassa (ja monessa muussakin maassa) on olemassa jo lakeja, jotka kieltävät puhumasta Raamatun mukaisen vakaumuksen mukaisesti. Valitettavasti se on totta. Asiasta löytyy kyllä tietoa, mutta jälleen, kun se ei ole "trendikästä", sitä ei tiedosteta. Kaikista eniten vainottu ihmisryhmä ovat maailmassa tällä hetkellä kristityt. Heitä kuolee vuosittain satoja tuhansia vain, koska uskovat Jeesukseen Herranaan ja vapahtajanaan. Se on surullista. Kuitenkin me ajatellaan täällä Suomessa, että ketään ei vainottaisi ainakaan uskonsa tai muunkaan tähden. Siis henkensä kaupalla, tarkoitan. Ei vielä, mutta jos olet nuori, tulet senkin ajan vielä näkemään, että on hegelle hupaa, vaarallista, olla tosi kristitty. Se 11 kohdan ohjelma (siitä homoseksuaalien kannatuslehdestä) on valitettavasti tosi, mistä eräs aiemmin  kertoi. Näin meidän mielipiteitämme muokataan, ellemme valvo ja etsi aitoa totuutta. Suomessa mennään jo kovaa vauhtia juuri tämän "ohjelman" viitoittamaan suuntaan. Jokainen voi vain omalla kohallaan miettiä, meneekö mukana?