Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #1246

22.03.2013 17:16

Jos raamattuun pitäis uskoa, nii onks totta, että raamatussa on sellanen kohta, jossa sanotaan, että raiskaajan pitäisi mennä raiskatun kanssa naimisiin? Onks tää sit oikein, jos raamattua pitää totella kaikessa, mitä siin sanotaan? Ja muutenki, miks pitäis totella jotaki yli 2000 vuotta vanhaa kirjaa, ku ajatki oli sillo nii erinlaiset toisin kuten nykyään. Joten vaikka te ette kannattais tasa-arvoista avioliittolakia, nii voisitteks te pitää sen ihan omana tietona, ja antaa vaa niitten ihmisten mennä naimisiin jos ne haluaa, tuskin ketään teijän mielipiteet kiinnostaa, tykkäsitte tai ette, kaikissa pohjoismaissa se on sallittua, joten ennemmin tai myöhemmin se tulee suomeen. Ja ny kyllä näyttää että se ois ny lähiaikoin tulossa tännekkin :) Annetaan vaa ihmisten olla ihmisiä, samanlaisia kaikki kumminkin ollaan tykkättiin jostaki tai ei. Omat mielipiteet on, mut niitten ei pitäis antaa haittaa toisten onnellisuutta ja elämää. Mitä se ny teijän elämää haittaa jos samaa sukupuolta oleva pari menee naimisiin? Ei mitään :DD

Ja mitä nyt kuulin toiselta samanlaiselta keskustelu palstalta, että tasa-arvoinen avioliittolaki ois keränny enemmän ääniä kuin kristillisdemokraatit viime vaaleissa :)