Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

rakastaanytjaaina

/ #1073 Mietippä..

22.03.2013 01:58

En vaan voi ymmärtää ihmisiä, jotka arvostelevat homoja siitä, että ovat rakastuneet toiseen ihmiseen. Ne jeesustelijat ja kiihkoilijat höpöttävät asiasta (lue. jumala), jota mikään ei ole koskaan todistanut olevan konkreettinen asia. Kukaan ei ole koskaan tätä yliluonnollista ilmiötä tavannut, ei nähnyt eikä koskaan ole hänestä jälkeäkään maan päällä nähty. Minä toivon, että vuoden verran kun kirjoitan kirjaa, joka kertoo minusta, maailman luojasta paperille, ihmiset tulevaisuudessa minua palvovat ja minuun uskovat. Vaikka olenkin heille vain sana kirjojen lehdille he epäilemättä ja silmittömin seurauksin minuun uskovat ja siihen sanaan, jonka yksin pimeässä olen tarinoinut mieleni pohjasta. Ja vaikka kaikki maailman ihmiset, niin järkevät kuin mielenvikaiset, näyttävät toteen etten ole oikea. Että maailma on miljoonien vuosien vanha asunto ihmiselle ja sen, että polveudumme kaukaa historiasta, väitän edelleen vastaan. Vaikka vaikka ristiretkien ja uskonnon takia tapoimme miljoonia ihmisiä kehtaan julki tuoda Jumalan ja Jeesuksen hyvyyttä. Ja se, että vaikka Pyhä kirja puhuukin lähimmäisen rakkaudesta, perheestä ja kauneudesta ja saatan lukea:

"Kun fariseukset kuulivat, että Jeesus oli tukkinut saddukeuksilta suun, he kokoontuivat neuvonpitoon. Sitten yksi heistä, joka oli lainopettaja, kysyi Jeesukselta pannakseen hänet koetukselle: "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?" Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat." (Matt. 22:34–40)

Minä lähimmäistäni vihaan hänen ominaisuutensa takia. Onhan hän homoseksuaali. Ja rikoin käskyä, josta minä nimettömänä ja kasvottomana saarnaan.

Ja minä silti pauhaan ja huudan läpi ihmismassojen Herran sanasta ja luen:

jos joku herjaa isäänsä tai äitiään, hänet on surmattava. Hän on itse ansainnut kuolemansa, koska on herjannut vanhempiaan. (3. Moos 20:9)

.. En minä toteen toteuta sanaa, jonka tämä Herra on kirjaansa kirjoittanut.

Joten Te, jotka kehtaatte Jumalan sanaan tukeutua ja ylpeänä heitätte paloja raamatusta. Noudattaa pyhää kirjaanne kokonaisuudessa. älkääkä kehdatko jättää siitä sanaakaan pois!

Joten päättäkää. Elättekö raamatun oppien mukaan vai ette! Tämän jälkeen vasta tuomitkaa ne, jotka (muka) rikkovat raamatun sanaa rakastuessaan toiseen IHMISEEN! Häpeäisin, jos uskoisin, koska olette nousseet lähimmäisiä vastaan rikkoen ramatun yhtä tärkeintä oppia.

Minä olen homo, olen "syntiä" anteeksi pyytänyt ja rakastunut. Olen elänyt kauniisti ja vailla surua tai vihaa. Olen halannut ihmistä, joka jostakin syystä omistaa saman sukupuolen, jonka Luoja minulle on antanut. Ja silloin, kun ristin käteni kuulen, kuinka Jumala hymyilee minulle siksi, että uskon ja että olen omalla toiminnalla pyrkinyt rkastamaan lähimmäisiä unohtaen heidän vihansa!

Rakastakaa ihmiset. Rakastelkaa ja suudelkaa. Halatkaa ja olkaa onnellisia. Minä ainakin olen yhdessä mieheni kanssa ja lupaan, että kuolinvuoteellani ympärilläni on ne ihmiset, joita rakastan. Ja jotka minua rakastavat!

Olen onnellinen ummistaessani silmäni. Toivottvasti sinäkin olet!

Pekka <3 Henri