Homoavioliitto lailliseksi maistraatissa

Mitä vielä haluutte

/ #135 yhdenvertaista

22.03.2013 01:36

Eikö kehitysvammaistenkin pitäisi saada yhdenvertainen oikeus.
Suomi nyt sattuu olemaan maa joka pitää oikeutettuna heidän ,oikeuksien rajoittamisen.
ESM: itsemääräämis oikeuden. heidän asumis muotonsa on ryhmäkodit.
he eivät saa päättää kuka kylvettää. he eivät saa päättää kuka tekee lapsia.
heillekin yhden vertainen kohtelu tässä yhteiskunnassa. heille edes samat koktelu kuin vammaispalvelussa. ei teistä ole ajamaan heidän etuja. omanapa on tärkeempi.
tehköön jokainen kotonaan mitä haluaa. avioliittolaki on miehen ja naisen välinen .
seuraavaksi tänne halutaan mies ja 40 vaimoa. tai joku haluu vaimokseen koiran, te ajatte yhdenvertaista lakia. näinhän se tulee menemään.
Homoudessa tai lespoudessa ei ole mitään vikaa. niinkuin sanoin jokainen tehköön mitä lystää. kirkkohäät ja avioliittolaki on vain miehen ja naisen välinen. mutta kun kaksi naista ei voi itse tehdä jälkikasvuaan omilla hommillaan silloin sitä ei ole tehty laillisesti. nämä lapset ei saa koskaan päättää vanhemistaan. heille kuuluu äiti ja isä. jotka ovat mies ja nainen ,myös ulkoisesti. te olette ihmisinä aivan loistavia ne jotka tunnen. älkää pilatko sitä seikkaa.
Minä olen myös vastustanut aina naispappeja. enkä koskaan osalistu häihin hautajaisiin tai ristiäisiin, jossa on nainen pappi. Nainen saarnaamassa mun mielestä häpäisee kirkon.