Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

kutakuinkin

/ #762 Re: Re: Re:

21.03.2013 12:56

#741: Teppo - Re: Re:

toistensa kunnioittaminen nousee kristillisista arvoista --

Jumala Isolla Alkukirjaimella ja Isolla sydämellä.

Rasismia parhaimmillaan on loukata luotuja ,joilla usko Luoja Jumalaan ja Hänen avioliitto säädöksiinsä.

Harhaan johtavaa, opettaa lapsia, nuoria- Pitämään suvaitsemattomina  Ihmisiä ,jotka ei edusta näkökantoja._ (homous synnynnäistä ,avioliitto kuuluu tasa-arvoisesti homoille lesboille) Jumala siunaa sen ,silmiäänsä räpäyttämättä-propagandaan)

Vanhemmat ihmiset eli vielä Jumalan siunausten alla.nyt vallalla on agenda, jossa heitä halveksitaan kalkkiksina,joiden mielipiteet on Out,koska useimmin ne ovat Kristillisiä..nuoret nyt tietyssä iässä ,kautta aikojen on  vastustanut kaikkea "vanhaa"mikä tielle sattuu.ja testanneet vanhempiensa  isän äidin huoltajan  opetuksia .

näiden vanhojenKalkkisten" rahoilla ja työllä Maa sotien jälkeen kuitenkin, lähti nousuun .Mihin?Meitä on kyllä paljon paljon ,joilla arvot muistissa ja takaraivossa..on vain aika nousta taistelemaan niiden puolesta.

elämä on pirstaleista ja on paljon tuskaa, vaan ei se parane ,sekoittamalla pakkaa .ja unohtamalla alkuperänsä ja juurensa.ja LOpultakin pienuutensa..olen huomannut lasten suoraan ajattelevan, tytön& pojan naisen &miehen kuuluvan yhteen ja avioliittoon.NYT yhteiskunnassa(varsinkin mediassa) , pommitetaan, joka niemen notkosta, ettei niin saa, enää 2013 ajatella ja olla.ON suvaitsemattomuutta haluta Uskoa elää Esim.Raamatun oppien mukaan .nehän on vaarallisia+on suvaittava tuhansien vuosien instituution muutos .??????????Ei Ole.SE on valhe.

Itseään etsivän nuoren luo  seta ja tukijansa rientää korjaamaan heitä.heidän mieliään yms.kouluissa .tätä teemaviikolla onkin ollut tarjolla Helsikiläisessä koulussa..saataneenko Aslan ja muut toista tapaa edustavat, näille viikoille..kokopäivän kestäviin rakentaviin hetkiin.Nuorethan eivät ole asenteellisia ja tyhmiä.,heidän Saaatava vaihtoehtoisesti nähdä punnita j akohdata ja suvaita esim.entisiä homoja lesboja.

Lain mukaa pitää saada.

Kuka päättää minun lasteni tulevaisuudesta? me vanhemmat ja he itse.Opettajilla ja rehtoreilla ei ole lupaa sujautella kyseenalisia teemaohjelmia lastemme eteen yksipuolisesti..eivät kuulu opetus suunnitelmiin.

Koppava kulttuuri nuolee kaikkea mistä saa nautintoa.

Ikävä niille nuorille ja lapsille jotka saavat roiskeet päälleen.

ikuiset arvot Läheinen Jumala suhde ,vain sattuu kestämään tänkin rummutuksen. .Niin se vain ON- vaikka tekee välillä  kipeää.